Crna Gora sve popularnija kao turistička destinacija na tržištima SAD i Kanade

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore (NTO CG), u okviru projekta udruženog marketinga Evropske komisije za putovanja (ETC), uspješno je realizovala kampanju na tržištu SAD i Kanade pod sloganom „Essential Balkans – The Ultimate Balkans Experience”.

ETC kao neprofitna međunarodna organizacija okuplja nacionalne turističke organizacije Evrope i ima ulogu promocije evropskog turizma, a u okviru svojih aktivnosti sprovodi program udruženog marketinga više izabranih zemalja članica, koji je kofinansiran od strane Evropske komisije (EC).

Kampanja u kojoj je učestvovala NTO CG, realizovana je u saradnji sa Turističkom organizacijom Srbije i Udruženjem dolaznih turističkih agencija Rumunije, od kraja jula do kraja decembra prethodne godine i napravila je značajne korake u zajedničkoj promociji Crne Gore, Srbije i Rumunije na tržištima Sjeverne Amerike i Kanade.

U okviru projekta  organizovano je više poslovnih radionica, prezentacija destinacije u Njujorku, Bostonu, Denveru, Delaveru, Kaliforniji, Portlandu, Čikagu, Los Anđelesu, Sijetlu, En Arboru, Montrealu, Halifaksu, Otavi, Torontu i mnogim drugim američkim i kanadskim gradovima.

Takođe, među brojnim marketinškim aktivnostima, organizovano je učešće na godišnjoj konferenciji najvećeg udruženja turoperatora SAD USTOA kao i na događaju „Limitless Travel”, na kojem je video prezentacija o Crnoj Gori kao turističkoj destinaciji bila gledana od strane preko 300 američkih agenata za luksuzna putovanja.

Pored toga, promotivne aktivnosti obuhvatile su promociju putem flajera, brošura, postera, reportaža i sl.

Direktor New Deal Europe, britanske agencije koja je sprovela kampanju, Tine Murn, iskazao je zadovoljstvo povodom ostvarenih rezultata marketinške kampanje „Essential Balkans – The Ultimate Balkans Experience”.

“Uprkos ambicioznom programu i uskom vremenskom okviru, oduševljeni smo što možemo da izvijestimo da brojne sjevernoameričke turističke kompanije sada razmatraju ove tri destinacije i širi Balkan, za svoje buduće programe. Za Crnu Goru možemo reći da je najpoznatija i najpopularnija među ove tri zemlje. Dok su druge dvije više poznate operaterima riječnih krstarenja, Crna Gora je popularna među ljubiteljima morskih krstarenja, avanturistima, operaterima luksuznih putovanja”, navodi on.

” Ljudi su bili oduševljeni koliko toga Crna Gora ima da ponudi s obzirom na svoju veličinu, posebno kada smo pričali o broju UNESCO-vih lokacija, nacionalnim parkovima, raznolikosti terena, veličini vinograda i raznolikosti ponude – vide je kao nevjerovatnu priliku. Svi vole ideju o prekograničnim programima sa susjednim zemljama, posebno u okviru programa Essential Balkans, sa Srbijom i Rumunijom u ovom slučaju. Čvrsto vjerujemo da je nastavak i rast ovog programa suštinski važan kako bi se ostvario njegov puni potencijal i podigla svijest o destinaciji i svim mogućnostima koje pruža. Zahvaljujemo se svim našim partnerima i saradnicima na podršci u realizaciji ove uspješne kampanje”, kazao je Murn.

Uz sve navedeno, u okviru online poslovne radionice, predstavnici NTO CG i crnogorske turističke privrede su održali brojne sastanke sa turoperatorima tokom kojih su imali priliku da predstave turističku ponudu zemlje, ističući njenu jedinstvenu ljepotu, koja se ogleda u raznolikosti i pruža brojne mogućnosti za odmor.

Predstavnici turoperatora su poručili da su inspirisani da promovišu Crnu Goru, ocijenivši da je veoma zanimljiva destinacija na tržištu Sjeverne Amerike.

U radionici pored NTO CG, učestvovalo je 14 predstavnika crnogorske turističke privrede; Hotel Maestral, Hotel Avala, Gulliver Montenegro, Nikki Beach, Talas M, Cosmopolitan, MTS, Nikena Eco Advanture, Monte Vista, Vivid blue, Chedi, VOCO, Bocatto i Dukley.

NTO CG će nakon ove uspješno realizovane kampanje, intenzivirati promotivne aktivnosti na tržištu SAD. Tako će u cilju profilisanja Crne Gore kao visoko kvalitetne atraktivne i raznolike cjelogodišnje turističke destinacije, NTO CG u saradnji sa turističkom privredom, po prvi put učestvovati na sajmu “New York Travel Show”, koji se održava u Njujorku 27. i 28. januara ove godine.

Foto: NTOCG

Pročitajte još:

NIKŠIĆ PROGNOZA