U decembru i januaru Crnu Goru posjetilo više od 120.000 turista: „Dodatno unaprijediti ponudu“

Iako zimska sezona ne čini najveći dio turističkog prometa, broj posjetilaca u decembru i januaru pokazuju da interesovanje za Crnu Goru ne jenjava. Uprkos tome, izazovi ostaju, kažu sagovornici Gradske i ističu da potrebno dodatno unaprijediti ponudu kako bi se zimski turizam razvijao.

Oko 65 hiljada turista je posjetilo Crnu Goru u decembru, a u januaru preko 57 hiljada od čega je najviše gostiju iz regiona. Slijede turisti iz Turske, Njemačke, Velike Britanije i Francuske, navode iz Nacionalne turističke organizacije. Iako su, kako kažu, napravljeni određeni pomaci, i dalje su potrebna određena ulaganja.

„Prije svega, izgradnja wellness i spa sadržaja, koje turisti sve više traže tokom zimskih mjeseci. Takođe, otvaranje šoping centara na sjeveru dodatno bi obogatilo ponudu, ali i razvoj gastronomske ponude s obzirom na to da kada turisti posjete destinaciju uglavnom traže autentično i to daje poseban pečat svakoj destinaciji“, kazala je Milena Vujačić iz Nacionalne turističke organizacije Crne Gore.

Iako zimski turizam ne parcipira značajno u ukupnom turizmu, neophodno je raditi mnogo više po tom pitanju, ocijenjuje profesor ekonomije i turizma, Ivo Županović.

„Znači, te komparativne prednosti koje su mimo aktivnosti na snijegu ne koristimo dovoljno i ne koristimo na način da uvežemo sa aktivnostima u drugim krajevima. Ono takođe, što mislim da je budućnost zimskog turizma kod nas što i sad realtivno dobrim putevima može biti dobro uvezano jeste da se spoje benefiti obalnog područja i planinskog područja, prevashodno kroz sportski turizam“, istakao je Županović.

Nacionala turistička organizacija će, kako poručuju, nastaviti sa širokom promocijom na preko 25 tržišta.

„Naš fokus je na digitalnim kanalima promocije na onim segmentima ponude koji su atraktivni ne samo tokom glavnog perioda sezone, već i periodu pred i post sezone. To su uglavnom ruralni, aktivni, luksuzni i MICE turizam. Takođe, ostajemo prisutni na onim tradicoonalnim kanalima promocije – to su uglavnom promocije poslovnih radionica, studijskih posjeta, i učešće na najznačjanim sajmovima“, kazala je Vujačić.

Jedna od podsticajnih mjera jeste unapređenje avio-povezanosti kroz zajedničke kampanje sa turoperatorima, potom organizacija kongresnih događaja, ali i mnoge druge, zaključuju iz Nacionalne turističke organizacije.

Foto: Gradski.me

Prijava
Obavijesti o
0 komentara
Najviše glasova
Najnoviji Najstariji
Umetnuti fidbek
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

0 komentara

NAJNOVIJE

NIKŠIĆ PROGNOZA