Kolašin bez autobuske stanice, putnici se za prevoz raspituju u kafani

Kolašin je odavno postao jedan od značajnih turističkih centara i mjesta u koje se rado dolazi. Doputovati do grada na Tari javnim prevozom i nekako se može, no otići autobusom do željene destinacije pravi je podvig.

Autobuske stanice u Kolašinu odavno nema. Improvizovana stajališta su neuslovna, a glavne informacije o prevozu saznaju se u kafani, prenosi RTCG.

Građani Kolašina kažu da decenijama izbjegavaju da koriste javni prevoz jer usluge i na autobuskoj i na željezničkoj stanici ne postoje.

U opštini su svjesni višedecenijskog problema, pa će uskoro krenuti da ga rješavaju.

Kako je kazao Vasilije Ivanović, potpredsjednik Opštine Kolašin, prostorni plan je pri kraju i očekuju da ga usvoje u narednih par nedjelja.

„U tom prostornom planu razrađeno je detaljno pozicija autobuske stanice. Po usvajanju tog prostornog plana, pristupićemo što brže u realizaciji nove autobuske stanice sa svim potrebnim kapacitetima da bi dobili licencu i upotrebnu dozvolu“, pojasnio je on. 

Ni na željezničkoj stanici situacija nije mnogo bolja. Uslovi na stanici u našem najvećem zimskom turističkom centru su veoma loši, a informacije o redu vožnje na broj telefona sa sajta Turističke organizacije grada nećete dobiti.

Iz preduzeća Željeznički prevoz kažu da je Kolašin izuzetno popularna destinacija, ali za sada se putnici o redu vožnje mogu informisati na drugi način.

Kako je kazala PR Željezničkog prevoza Jovana Jovanović, ŽPCG nema aktivnu blagajnu u ovoj stanici već duži vremenski period.

„Međutim svi korisnici naših usluga uvijek mogu da se informišu putem brojeva telefona koji su objavljeni na našem web sajtu. Takođe aktivan je i Vajber broj putem kojeg svi građani mogu tokom cijelog dana od 6 ujutro do 10.30 naveče dobiti sve informacije o kretanju vozova i eventualnim kašnjenjima. To je broj telefona 068 44 12 12“, rekla je ona. 

Od početka godine u Kolašin je vozom stiglo 13.000 putnika.

Interesovanje za grupne posjete tom gradu raste, a bolje uslove, uređene čekaonice i blagajnu posjetioci će ipak morati da sačekaju, jer je prioritet željezničke infrastrukture adaptacija pruge.

Foto: Screenshot TVCG

Pročitajte još:

NIKŠIĆ PROGNOZA