Glavni grad: Umjetnost nudi slobodu izraza, interpretacije spota uglavnom politički motivisane

Autorski tim koji je radio na realizaciji video spotova u kampanji „Podgorica blista kad je čista“ apsolutno nije imao namjeru da povrijedi bilo čije osjećanje, već da podstakne na društvenu angažovanost u cilju rješavanja jednog od ključnih problema u Podgorici, saopšteno je iz Službe za odnose sa javnošću Glavnog grada.

U saopštenju ove službe se ističe da su najbrojnije politčki motivisane interpretacije spota, a da umjetnost nudi slobodu izraza u kojoj nema mjesta politici.

„Poštujući autorski rad, Glavni grad ni na koji način nije uticao na kreativnu obradu ključne poruke koja je trebalo da bude prenijeta kroz kampanju ‘Podgorica blista, kad je čista’, čiji je jedini cilj podizanje svijesti o značaju pravilnog odlaganja otpada. Uprkos različitim intepretacijama, među kojima su najbrojnije politički motivisane, poruke koje upućujemo nikada se nisu odnosile na podjelu između žena i muškaraca ili bilo koju drugu podjelu osim na savjesne i nesavjesne, budući da smo uvijek glasni kada je u pitanju promocija istinskih vrijednosti koje doprinose boljitku društva u cjelini“, navodi se u saopštenju.

„CIjeneći pažnju javnosti, ostajemo uvjereni da ćemo svi zajedno ovako glasno djelovanje usmjeriti na bilo čiju potencijalno lošu namjeru, posebno imajući u vidu da su mete najvećih napada i kritika, mizoginih komentara i seksističkih uvreda pretrpjele upravo žene na čelnim pozicijama u Glavnom gradu“, zaključuje se u saopštenju Glavnog grada.

Foto: Luka Zeković/Vijesti

Prijava
Obavijesti o
0 komentara
Umetnuti fidbek
Vidi sve komentare
NIKŠIĆ PROGNOZA